Voorwaarden



Lessen

Pilates Studio To Flow biedt een uitgebreid losrooster aan van ma t/m vr. Je kan op elk gewenst moment beginnen met één van onze lessen. Pilates Studio To Flow werkt met een lesperiode van 10 weken of met een doorlopend maandabonnement. Je kan je inschrijven voor een vast uur, losse lessen nemen of als je onregelmatig werkt kan je je eigen lessen inboeken wanneer je kan.

Betalingen

Na je inschrijving via Momoyoga kan je een *strippenkaart of een maandabonnement met automatische incasso aanschaffen en betalen via IDEAL of bankoverboeking. *Een strippenkaart van 10 of 20 lessen is 10 weken geldig.

Afmelden

Kan je niet naar de les komen meld je dan af via Momoyoga zodat iemand die op de wachtlijst staat voor diezelfde les een berichtje krijgt dat er plaatst is vrijgekomen.

Gemiste les Inhalen

In overleg mag je een gemiste les (als service) op een ander tijdstip binnen het gehele seizoen inhalen. Gemiste lessen zijn niet op te sparen als vervanging van de regulieren lessen en worden uiteraard niet gerestitueerd.

Meenemen

Het is prettig om loszittende kleding te dragen tijdens de lessen, schoeisel is niet nodig. Verder een flesje water als je wat wilt drinken tussen de les door en een handdoek voor over de mat.

Aansprakelijkheid

Deelnemen aan de les is geheel op eigen verantwoordelijkheid. Pilates Studio To Flow, aanvaard geen aansprakelijkheid voor lichamelijk letsel, zowel voor, tijdens en na de lessen, en geen aansprakelijkheid voor diefstal van/of schade aan persoonlijke eigendommen.

Probleem met betalen? Overleg!

Laat de hoogte van het lesgeld nooit de reden zijn om je niet (opnieuw) aan te melden. Als het nodig is, kunnen we samen zoeken naar een betaalbare oplossing zodat je toch deel kunt nemen aan de lessen.

Zwangerschap

Pilates kan je blijven volgen tijdens je zwangerschap tot het moment van bevalling. Pilates Studio To Flow heeft hiervoor de zwangerschaps-Pilates opleiding afgerond. Je lessen zullen worden aangepast. De mogelijkheid is er om de lessen op elk moment voor de bevalling stop te zetten en te vervolgen na de bevalling.

Langdurig ziek/geblesseerd

Mocht je tussentijds (langer dan 3 weken) langdurig tijd ziek of gebleseerd zijn en heb je nog lessen staan, dan worden jouw lessen stopgezet en te vervolgen als je weer terug bent.

Laat je competitieve mindset los.

Je traint immers voor jezelf en niet voor een ander. Het doel van de lessen is dat je 'mindful' aanwezig bent. Als je met aandacht aanwezig bent en bewust beweegt dan zal je geest tot rust komen. Het gaat er niet om hoe het er uit ziet, maar wat je voelt en ervaart van binnen.

Wees lief voor jezelf en accepteer waar je bent en hoe je je voelt.

Rust uit als je voelt dat je het nodig hebt. Voel je vrij om oefeningen aan te passen als dingen niet goed voor je voelen. Je kan ook altijd aan de docent vragen of er andere alternatieven zijn. Ervaring is niet nodig voor de lessen. Als er medische indicaties zijn of andere dingen waar je rekening mee moet houden in de les, geeft dat voor de les door aan de docent.

Probeer regelmatig te komen, ook al ben je moe of heb je het druk.

Je zult ervaren dat jij je er beter door voelt. Als je echt resultaat van je praktische wilt hebben, dan is minimaal 2 keer per week trainen het beste. Eén keer in de week trainen is een mooie start.